Ostatní

WELCOME

Vítám vás na jednom z prvních Fanblogů v České republice o Mexické Herečce, Zpěvačce a Modelce Karol Seville! Většina z vás, kteří čtete tento článek jste asi nejspíš přišli z mého starého blogu (FanKarolSevilla.blog.cz), který jsem musel kvůli určitým potížím opustit.

Změnila se pouze doména - Vše ostatní zůstává stejné. Stále budou vycházet Nové Rozhovory, Zajímavosti, Novinky, Videa s českými titulky... Prostě všechno, na co jste byli zvyklí z dřívějška! Tento týden (29.1-2.2) se můžete těšit každý den na nový článek!! Např. Na novinky, které se za poslední měsíc udály...

Určitě si celý web projeďte, a pak mi dejte vědět do komentářů, jestli se vám to tady líbí, abych věděl co mám popřípadě upravit. Doufám, že se vám blog zalíbí a že se sem budete, stejně jako na starý blog, rádi vracet. 😊

4 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsi s blogem nepřestal, mám tvé články moc ráda, takže jsi mě tímto moc potěšil. Už se těším na nové články, chyběly mi. Stránku si hned ukládám, budu navštěvovat ��

    OdpovědětVymazat
  2. I když jsem zvyklí na blog.cz, musím říct, že se ti nový blog opravdu povedl a na nové prostředí si rychle zvyknu. Přeji hodně štěstí! :))

    OdpovědětVymazat