Rozhovory

Rozhovor: Vystupovat v Evropě je pro mě velká výzva

Dnes jsem vám přeložil rozhovor, který Karol poskytla stránce Europapress.es a vyšel na jejich webu 5.1.2018! Dozvíte se tady např. jak Karol přišla zrovna ke jménu Karol Sevilla a další hromadu nových informací...

Co pro tebe znamená turné Soy Luna LIVE?
Je to pro mě velká výzva vystupovat v Evropě v takových úžasných zemích. Jelikož jsem Mexičanka, tak jsem velmi nadšená tím, že se můžu takhle dostat na jeviště a procestovat mnoho evropských zemí.

Jak probíhá koncert?
Je to jako kdyby lidé sledovali televizní epizodu, ale živě. Vystoupení je založeno na snu, který má Luna.

Chtěla byste být lépe známá jako Karol?
Samozřejmě, protože spousta lidí mě považuje pouze za herečku, která hraje v Soy Luně. Avšak jsem stejně velmi vděčná, protože Soy Luna mi otevřela mnoho dveří a já jsem díky ní mohla procestovat spoustu zemí. A až se kapitola „Soy Luna“ uzavře, byla bych moc ráda, kdyby mě lidé poznali takovou, jaká doopravdy jsem. Teď se soustředím na to, že hraji Lunu a dělám tuto show.

Jak se to stalo, že máte na Youtube více odběratelů než Disney Channel a než všichni vaši kolegové dohromady? Máte více než 6 miliónů odběratel!
Uauh! Je to pro mě opravdu kompliment a teď jsem opravdu v rozpacích. Je to neuvěřitelné. Jsem velmi vděčná lidem, kteří mě sledují.

Karol Sevilla - Soy Luna Live v Barceloně

Co se změnilo na Karol Seville od začátku seriálu?
Výškově jsem moc nevyrostla, ale profesionálně ano. Hodně jsem se naučila od lidí kolem sebe a jsem velmi spokojená s tím, co jsem se naučila, i když vím, že učit se musím dál.

Cestujete s rodinou?
Moje máma mě na cestách, i na turné, vždy doprovází. Je to moje „manažerka“. Ona je ta, která mi pomáhá posunout se vpřed.

Proč se jmenujete Karol Sevilla?
Protože moje babička, matka mé mamky, byla ta, která mě dostala do uměleckého světa. Doopravdy se jmenuji Karol Itzitery Piňa Cisneros a moje Babička se jmenovala Berta Hernandez Sevilla a má mamka říká, že když mi bylo 6 let, tak že moje babička přišla zamnou do mého pokoje a řekla mi, že budu skvělá herečka a že chce abych se umělecky jmenovala Karol Sevilla. Od té doby jsem Karol Sevilla…

Co si myslíte, že by si teď myslela vaše babička?
Myslím, že by na mě byla velmi pyšná. Je vždy semnou, je mým strážným andělem a vždy nosím přívěšek, který mi dala, když mi bylo osm let.

Karol a její mamka

Máš nějakého přítele? Někde jsem četl, že Lionel Ferro…
Ne, nemám žádného přítele…

Kde se vidíš za pár let?
Chtěl bych dojít hodně daleko. Chtěla bych natáčet úspěšné filmy a také bych chtěla mít koncerty v USA a v Latinské Americe. Všechno ale krok za krokem…

Kdy jste se naučila bruslit?
Také by mě zajímalo, kdy jsem se naučila bruslit? Před castingem jsem nikdy nebruslila, vždycky jsem pouze tančila. V den castingu se mě zeptali, jestli umím bruslit a já jsem jim řekla, že Ano. Nakonec jsem po dobu šesti měsíců zažívala intenzivní trénink, a protože jsem velký bojovník, tak jsem se to naučila. I když jsem spadla, tak jsem se zvedla a pokračovala. Důvod, proč umím bruslit je to, že jsem tvrdohlavá.

Udržujete si svůj okruh přátel nebo je to obtížné?
Ne, není to obtížné! Mý přátelé jsou skvělý, od 6 let jsem do školy téměř vůbec nechodila, studovala jsem online. Moje nejlepší kamarádka Clarita žije v Argentině. Každý den s ní mluvím před videochat.

Karol a Lionel Ferro

Co děláte, když nemusíte pracovat?
Spím!

Nemůžu tomu uvěřit! To je stejné jako Valentina Zenere!
Spánek miluji! Někdy si myslím, že jsem jako kočka, protože jsem ráda, když můžu být doma zamčená a spát. Spánek mám ráda i proto, abych získala sílu po vystoupení. A kromě toho vždy říkám, že nikdy nevíte, kdo si koupil vstupenku. Nikdy nevíte, jestli to pro tu dívku nebo chlapce není poprvé a vy to musíte opravdu udělat na sto procent.

Jaký vzhled máte nejraději, když máte volno a nemusíte před kameru?
Mám ráda, když jsem přirozená. Když vstávám a mám rozcuchané vlasy a nemusím si dělat make-up, prostě mám čisté tváře. To je to, co se mi líbí nejvíc!

Karol bez Make-upu

1 komentářů:

  1. Skvělý rozhovor, jsem rád, že jsem si ho přečetl, protože často ani nevím, kde se k takovým rozhovorům dostat. Jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat