Víte že...?

Víte, že...? #1

Vítám vás u prvního článku ze staronové rubriky s názvem "Víte, že...!" Tato rubrika existovala i na minulém blogu a jde vlastně o to, že v každém článku se dozvíte několik málo zajímavých informací ze života Karol Sevilly. Snažil jsem se tedy vyhledat nějaké zajímavosti, o kterých byste možná nemuseli ještě slyšet. Do komentářů mi rozhodně nezapomeňte napsat, jestli vás některá informace překvapila. Tak teda: Víte, že...

...Karol si z obsazení nejvíce rozumí s Katjou Martínez a Lionelem Ferro?
Karol Sevilla - Katja Martínez - Lionel Ferro
****
...V seriálu je pro ní nejobtížnější bruslení v párech? Bojí se totiž pádu!
Karol Sevilla a Ruggero Pasquarelli při finále první řady Soy Luny
****
... Karol poprvé letěla letadlem, když musela letět do Argentiny na Konkurz Soy Luny?
Karol společně se svou mamkou při letu
****
...Kvůli tomu, že Karol byla neplnoletá, tak se její matka musela společně s ní přestěhovat z Mexika do Buenos Aires?
Karol ve svém pokoji v Buenos Aires

****
Znáte i vy nějakou zajímavou informaci o Karol Seville? Neváhejte a pošlete mi jí na jakoukoliv sociální síť i se zdrojem!

2 komentářů:

  1. Sice jsem všechno věděla, ale i tak mě článek moc potěšil. Už se těším na další... Btw. Jsem moc ráda, že s blogem pokračuješ ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to samé si myslím i já soy lunu a karol sevillu miluju takže tak jinak super komentář

      Vymazat